Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Sunday, July 25, 2010

Dari x-PKR : CIA di belakang PKR dan AnWAR???

1. Makin terserlah tembelang AnWAR! Kali ini giliran rakan-rakan AnWAR di luar negara pula yang mendedahkan tabiat songsang dan tikan 'belakang' AnWAR. Pendedahan luar negara mendakwa AnWAR menjadi alat CIA Amerika Syarikat. Pendedahan dalam negara pula mendakwa AnWAR punya hubungan debgan beberapa CEO GLC negara.

2. Dalam kita ghairah mendesak AnWAR disiasat berkaitan organisasi di luar negara, jangan dilupa organisasi yang sekian lama dikuasai AnWAR di dalam negara. Yayasan Aman di Permatang Pauh atau lebih tepat, di Penanti kini adalah pusat operasi PKR. Yayasan Aman juga sekian lama menjadi alat kepada AnWAR menyembunyikan dana.

3. Kini pengerusi Yayasan Aman ialah Azizah, isteri AnWAR. Manakala SAiful Izham Ramli bertindak sebagai Penasihat undang-undang yayasan. Datuk Ishak Ismail (ex KFC dan IWK dan Idris Hydraulic) juga punya kepentingan di sana dengan meletakkan proksi beliau di sana bernama Azmi Nayan. Azmi hanya mengaburi mata pihak berkuasa.

4. Yayasan Aman punya dana yang besar konon membiayai program-program kebajikan di Permatang Pauh. Tiada keraguan tentang aktiviti kebajikan yang dijalankan, namun jika dihitung dari jumlah besar dana Yayasan Aman, dana kebajikan hanya peratus kecil sahaja. Akaun Yayasan Aman juga diurus secara bercampur-campur.

5. Dipercayai Yayasan Aman punya beberapa akaun lain yang hanya orang tertentu yang dibenar melihatnya. Akaun yang dibentang kepada ahli hanya mahu mengaburi mata mata mereka. Sedikit bantuan yang diberi juga sekadar mahu menutup fungsi sebenar Yayasan Aman. AnWAR cukup handal menutup 'lubang'!

6. Tidak ramai juga ahli PKR Permatang Pauh tahu bahawa Marzuki Ibrahim (adik AnWAR) yang kaya raya juga orang yang berperanan besar dalam Yayasan Aman w/pun Marzuki tiada nama langsung dalam Yayasan Aman. Penglibatan politik Marzuki juga amat terhad. Mungkin arahan AnWAR agar Marzuki 'low profile' agar peranannya sukar dihidu!

7. Atas nama kebajikan, dipercayai dana AnWAR dari luar negara disimpan dengan selamat dalam negara bagi tujuan operasi PKR. PKR juga hanya digunakan mengaburi pihak yang membiayai AnWAR konon beliau sedang 'struggle' dalam kancah politik Malaysia. Sebenarnya Yayasan Aman hanya topeng bagi AnWAR dan Azizah membina imej mereka..........

Lihat dokumen @ blog x-PKR

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 comments:

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP