Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Friday, February 5, 2010

Kes Liwat AnWAR : Password condo mewah MOKHTAR

Saiful semalam memberikan keterangan di mahkamah, password yang digunakan untuk masuk ke condo mewah itu adalah mokhtar.

So passwordnya mokhtar. Jangan lupa. Kalau tersalah sebut password maka tak dapat lah masuk. Masuk macam-macam, masuk rumah atau masuk akaun. Tapi kalau pun nak masuk, kena lah masuk depan. Jangan masuk belakang. Itu dosa besar, takut Nabi tak mengaku umat. Itu juga salah disisi undang-undang. Itu adalah perbuatan jenayah.

Mokhtar teriyang-iyang di telinga apabila condo yang menjadi tempat membalun hari ini di lawati oleh Hakim, pasukan pendakwa, pasukan pembela, Okt dan mangsa. Ada kenangan indah Okt bersama mangsa yang tidak dapat dia lupakan mungkin. Tempat jatuh lagi dikenang, inikan pula tempat membalun.

Saiful juga diberitakan telah memberikan keterangan lebih detail bagaimana kejadian yang mengaibkan dirinya itu telah dilakukan oleh Okt yang rakus bagai buaya darat. Yer secara sangat detail mungkin.

Apa pun, keterangan saiful sangat lah meyakinkan. Dia tak tergagap langsung. Dia ingat adegan demi adegan yang berlaku dalam condo yang penuh menyimpan sejarah pahit bersama okt seorang elite bangsawan yang mempunyai nafsu seks yang amat luar biasa itu.

Jangan lupa, passwordnya - mokhtar.

Sumber @ http://warisan2057.blogspot.com/2010/02/mokhtar.html

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 comments:

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP