Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Friday, December 25, 2009

Pemimpin anggap Blog Anak NIK AZIZ Blog SAMPAH

Nik Amalina diminta berhenti menulis blog

Blog Nik Amalina Nik Abdul Aziz yang menyentuh tentang kepimpinan Pas negeri dan kerajaan Kelantan akan dianggap sebagai blog sampah di dalam Internet sekiranya dia bukan anak Menteri Besar Kelantan.

Setiausaha Pas negeri, Mohd. Zaki Ibrahim berkata, oleh kerana Nik Amalina adalah anak Menteri Besar Kelantan, maka tulisannya di dalam blog sememangnya dipandang serius oleh parti.

Sambil menyatakan rasa tidak senang dengan tulisan Nik Amalina itu, beliau berharap ia dapat dihentikan segera kerana dakwaan yang dibuat adalah tidak berasas dan boleh memberi imej tidak baik terhadap Pas.

''Jika beliau tidak mempunyai apa-apa hubungan, tulisannya tentu tidak akan dipedulikan malah dianggap sebahagian daripada blog sampah yang bertaburan di Internet.

''Kita harap tulisan sebegitu merupakan yang terakhir sekiranya beliau benar-benar sayangkan parti dan kerajaan kerana mungkin itu sebaik cara untuk membantu pada masa ini," katanya di sini hari ini.

Mohd. Zaki berkata, tulisan Nik Amalina yang dilihat mula merendahkan kewibawaan kepimpinan parti dan memperkecilkan peranan mereka berkaitan isu menyentuh suaminya, sebagai tidak berasas.

Katanya, tulisan seumpama itu yang dibuat tanpa kesedaran dan kefahaman perkembangan dalam parti dan kerajaan ternyata memberi gambaran tidak menyenangkan kepada umum.

Sumber @ http://bloglistpolitik.blogspot.com/2009/12/seri-suri-hanyalah-blog-sampah.html

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 comments:

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP