Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Friday, November 20, 2009

NIZAR TERKINI : PERTEMUAN RAHSIA DS NAJIB DAN AnWAR

Menurut Datuk itu memang Najib dan Anwar sudah pun bertemu. Saya terkejut mendengar penjelasan itu. "Saya sudah dengar sebelum ini, Datuk, tetapi saya tidak percaya...," balas saya memberi reaksi atas apa yang berlaku. Sudah ada beberapa bloger menulis mengenai pertemuan Anwar dengan Najib. Tetapi ceritanya dangkal menyebabkan saya tidak mempercayainya.

"Betul, mereka ada bertemu. Saya diberitahu oleh rakan yang rapat dengan kedua orang itu?" jelas Datuk itu serius.



"Betul, mereka bertemu berdua sahaja," tekannya. Kali ini agak serius. Kemudian Datuk itu memberi tahu alasan-alasan atau gambaran menunjukkan memang berlaku pertemuan itu. Bagaimana pun bila saya bertanya tarikh dan lokasinya dia keberatan untuk menjelaskannya.

"You tahu kenapa Anwar gertak nak serang Najib habis-habisan,?" tanya Datuk itu. Saya menggelengkan kepala saya. "Tak tahu, kenapa?" saya serius.

"Katanya masa pertemuan itu mereka sudah mencapai kata sepakat. Najib ada berjanji untuk melakukan sesuatu kepada Anwar. Anwar bersetuju. Tetapi bila Najib lambat laksanakan, maka Anwar terpaksa buat kenyataan nak serang Najib," katanya.

"Maksudnya, kenyataan Anwar itu mahu mendesakkan Najib supaya menunaikan janjinya," telah saya. Datuk itu menagngguk-angguk sambil tersenyum.

Kesimpulannya bagi saya gambar Najib dan Anwar minum teh di parlimen itu mungkin penzahiran awal mengenai perjumpaan sulit mereka seperti mana diceritakan oleh Datuk itu. Jika Datuk itu dibohongi oleh kawannya maka saya juga membuat sepekulasi yang tidak tepat, mengenai gambar berkenaan. Begitu pun spekulasi seperti ini tidak menjadi kesalahan kerana ia membimbing ke arah kebaikan. Mereka yang tidak mahu melihat Najib dan Anwar bekerjasama adalah musuh negara!

Ini hanya sebahagian cerita pertemuan RAHSIA DS Najib dengan AnWAR. Baca kisah lanjut di blog MSO.

KOMEN : AKU PERNAH BERTANYA KESAHIHAN KISAH ANWAR BERTEMU NAJIB SEPERTI DIHEBOH-HEBOHKAN DULU DENGAN ORANG YANG RAPAT DENGAN ANWAR TAPI DIA LANSUNG TAK BAGI FEEDBACK, YA PUN TIDAK, TIDAK PUN TIDAK. JADI AKU FAHAM-FAHAM SENDIRILAH. BEGITULAH HEBATNYA AnWAR, DS NAJIB DAN ORANG KIRI-KANAN MEREKA MENYIMPAN RAHSIA TIDAK SEPERTI BLOGGER PAS YANG BERTEMU HASSAN ALI DAN NASSARUDDIN ... KATA JE ORANG KUAT BERAMAL TAPI TAK AMANAH....

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 comments:

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP