Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner

JAWATAN KOSONG: Pekerja Dirumah Diperlukan

Tuesday, October 13, 2009

Pemimpin BN dengarkan lah KOMEN-KOMEN penyokong

SETELAH BN MENANG DI BAGAN PINANG BERBAGAI KATA NASIHAT DAN KOMEN YANG DIBERIKAN OLEH BLOGGER PENYOKONG BN. TOLONGLAH DENGAR KOMEN-KOMEN DAN AMBIL PERHATIAN KOMEN-KOMEN YANG BAIK. NI SALAH SATU KOMEN YANG DIBERI DI BLOG INI :

Tahniah kepada diatas kemenangan tapi jangan cepat nak berasa tinggi diri..sebab ini baru lah permulaan..terus kan usaha untuk menyedarkan bangsa melayu akan kebenaran nya..kepada para pemimpin yang menang ingat lah bahawa jangan terlalu merasa selesa dan bangga dengan kemenangan ini...disebabkan pengundi sekarang sudah boleh menilai prestasi orang yang dipilih mereka sekira nya para peminpin ini masih leka dengan kemenangan tanpa sebarang usaha untuk menguruskan dan membela pengundi dikawasan mereka...jangan lah merasa kecewa pabila kalian akan disepak keluar di pilihanraya akan datang..so harus berusaha untuk memanjukan dan mendengar rintihan daripada pengundi yang memilih kalian..

Apa2 aku memang setiap malam berulang alik daripada somban ke pd tu..dan apa yang aku lihat..disini para perayu undi membuat kerja secara bersungguh-sungguh tak seperti pilihanraya kecil di kawasan sebelum ini tahniah kepada yang bekerja dan jangan mudah leka banyak lagi kajian dan kerja yang harus dilakukan..apa yang nyata sekarang ini jentera kita dah mula menyerang balik apa yang dikatakan oleh pembangkang tetapi didalam kita menyerang semula kita kena akur dengan tatasusila kita sebagai orang melayu dan berugama islam jangan seperti para pengikut taliban belaan pak lobai nyanyuk dan nuar brahi tu...

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

1 comments:

~PakKaramu~ October 13, 2009 at 12:08 PM  

Salam ziarah dari Pak Karamu

Yang Terbuku Di Hati

YB dan x-YB

Minda Bebas

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP