Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Monday, October 12, 2009

Bagan Pinang : TAHNIAH UMNO so what NEXT??

Tahniah kepada semua jentera pilihan raya Barisan Nasional samada yang nampak dan juga tak nampak, yang jerit-jerit buat bising atau yang senyap terus berdoa. Kemenangan yang manis setelah tewas banyak kali dalam PRK yang lepas. Sebenarnya tiada masa nak celebrate yang perlu terus bekerja tanpa henti UNTUK RAKYAT.


Tan Sri ISA SAMAD tahniah dan gunakan sepenuhnya peluang KEDUA dari ALLAH swt ni. PAKATAN akan teruskan memainkan isu RASUAH walaupun semua tahu Tan Sri Isa telah menjalankan hukuman selama 3 tahun, dilujutkan jawatan Menteri dan Naib Presiden nampak senang tapi semua yakin Tan Sri Isa dan keluarga je yang merasai keperitan hukuman tersebut.

SO WHAT NEXT???

1. DALAM SEMINGGU DUA NI PASTI PAKATAN AKAN TERUS MEMAINKAN ISU RASUAH DAN TAK MUSTAHIL MEREKA JUGA AKAN MENGGUNAKAN MEDIA LUAR UNTUK MEMBURUKAN BARISAN. MEREKA PASTI TIDAK AKAN PUASA HATI DENGAN DEMOKRASI YANG DIMENANGI OLEH BARISAN BAGI MEREKA DEMOKRASI HANYA MILIK PAKATAN SAHAJA.

2. PAKATAN AKAN TERUS MEMAINKAN ISU SENSITIF SEPERTI PERKAUMAN KERANA MEREKA TAHU INILAH TITIK LEMAH MALAYSIA YANG MESTI DIMANUPULASI SEMAKSIMUMNYA.

3. UMNO MESTI MENGETUAI BARISAN SUPAYA KELIHATAN BEKERJA DALAM BARISAN DARIPADA KELIHATAN SEPERTI SETIAP KOMPONEN BARISAN KELIHATAN BEKERJA BERSENDIRIAN. AWAS PASTI ADA GUNTING DALAM LIPATAN YANG AKAN TERUS BERSAMA DALAM BARISAN.

4. SEMUA WAKIL RAKYAT BARISAN MESTI BERSAMA PENGUNDI DI KAWASAN MEREKA. DUPLICATE SAHAJA CARA DS NAJIB MENGURUSKAN PARLIMEN PEKAN  INSYALLAH PASTI BARISAN BERJAYA.

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

2 comments:

Anak Lenggong October 12, 2009 at 1:16 PM  

Tahniah kepada diatas kemenangan tapi jangan cepat nak berasa tinggi diri..sebab ini baru lah permulaan..terus kan usaha untuk menyedarkan bangsa melayu akan kebenaran nya..kepada para pemimpin yang menang ingat lah bahawa jangan terlalu merasa selesa dan bangga dengan kemenangan ini...disebabkan pengundi sekarang sudah boleh menilai prestasi orang yang dipilih mereka sekira nya para peminpin ini masih leka dengan kemenangan tanpa sebarang usaha untuk menguruskan dan membela pengundi dikawasan mereka...jangan lah merasa kecewa pabila kalian akan disepak keluar di pilihanraya akan datang..so harus berusaha untuk memanjukan dan mendengar rintihan daripada pengundi yang memilih kalian..

Apa2 aku memang setiap malam berulang alik daripada somban ke pd tu..dan apa yang aku lihat..disini para perayu undi membuat kerja secara bersungguh-sungguh tak seperti pilihanraya kecil di kawasan sebelum ini tahniah kepada yang bekerja dan jangan mudah leka banyak lagi kajian dan kerja yang harus dilakukan..apa yang nyata sekarang ini jentera kita dah mula menyerang balik apa yang dikatakan oleh pembangkang tetapi didalam kita menyerang semula kita kena akur dengan tatasusila kita sebagai orang melayu dan berugama islam jangan seperti para pengikut taliban belaan pak lobai nyanyuk dan nuar brahi tu...

Anonymous,  October 12, 2009 at 2:09 PM  

Kemenangan besar yg menakjubkan.

Sebenarnya, ramai yg menunggu keputusan PRK Bagan Pinang sebagai titik tolak untuk mereka di Selangor untuk keluar parti.

Selepas kemenangan besar ini, sila tunggu dan lihat, apa yg akan berlaku di Selangor tidak lama lagi. Don't be surprised!!!Kerajaan Selangor bakal tumbang..

Tunggu dan lihat!!!!

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP