Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Tuesday, July 7, 2009

Kes LIWAT AnWAR : Kalau SAKIT mesti pengamalnya tak buat

Petikkan dari blog AnalisaRingan : Inilah masaalahnya jika seorang blogger yang tidak mempunyai ilmu perubatan seperti Raja Petra merumuskan sendiri pemeriksaan kesihatan seorang doktor.

Seperti penulis terangkan sebelum ini (klik sini) , pemeriksaan (PR) yang dilakukan ke atas Saiful tidak menyeluruh dan terlalu ringkas (tidak dibenarkan dilakukan oleh doktor biasa kerana ianya boleh merosakkan bukti).

Untuk pengetahuan semua, apabila seseorang itu diliwat, perbuatan tersebut tidak semestinya menyebabkan kulit anus koyak atau pun pendarahan yang aktif terutamanya jika perbuatan itu telah dilakukan berulang kali.

Tetapi jika berlaku paksaan yang agresif, perasaan takut yang dialami oleh mangsa itu berkemungkinan besar akan menyebabkan anus pesakit tidakrelax dan tercedera atau pun berdarah.


Dan jika benar setiap perbuatan liwat itu akan menyebabkan mereka berasa sakit, penulis percaya aktiviti seks songsang ini telah hilang sejak dulu lagi kerana ia tidak menimbulkan keseronokan tetapi kesakitan, pendarahan dan nanah! 

KOMEN : RAMAI BLOGGER BERLAGAK JADI DOKTOR, JADI PEGUAM, JADI HAKIM, JADI POLITIKUS HANYA KERANA MEREKA BEBAS MENULIS ...ATAU MUNGKIN JUGA MEREKA DIBAYAR UNTUK UNTUK MENULIS. KENAPA TAK PERCAYA KE???

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 comments:

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP