Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner

JAWATAN KOSONG: Pekerja Dirumah Diperlukan

Saturday, June 13, 2009

Zaid Ibrahim : Kenapa Baru Sekarang?

Mantan Menteri di jabatan perdana menteri, Datuk Zaid Ibrahim secara rasminya menyertai PKR hari ini.

Ketika mengumumkan perkara itu, ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, Zaid akan dilantik menganggotai Majlis Kepimpinan Tertinggi (MPT) parti itu.

Katanya, Zaid secara rasminya akan mengisi jawatan tersebut selepas disahkan presiden Datuk Seri Wan Azizah Ismail dan setelah “dirasmikan dalam mesyuarat” secepat mungkin.

Bercakap dalam satu sidang akhbar di Bangi hari ini, Anwar berkata, Zaid juga akan dilantik sebagai anggota biro politik PKR. Turut sama naib presiden, Sivarasa Rasiah dan Setiausaha Agung PKR, Datuk Salehuddin Hashim.

Anwar juga menyifatkan penyertaan Zaid itu sebagai satu penghormatan kepada PKR.

"Ini berita yang cukup menggembirakan. Ia berkuatkuasa hari ini. Satu penghormatan dan lonjakan kepada perjuangan kita,” katanya.

Zaid, tambahnya merupakan seorang yang serius mempertahankan hak asasi dan kebebasan badan kehakiman di Malaysia.

"Sikap ketegasan dan keberanian beliau (dapat dilihat), terutama dalam isu hak asasi, kebebasan, proses demokrasi dan bebebasan badan kehakiman,” katanya.

KENAPA BARU HARI INI???

HANYA MEREKA DAN ALLAH SAHAJA YANG TAHU!!!

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

4 comments:

Junah June 14, 2009 at 1:34 AM  

Salam,

PKR parti reject UMNO.

faham ke ;p hehehe

The Hobbit Frodo June 14, 2009 at 10:58 AM  

Dah kaciwa xder jwtn ... tu yg lompat!!! soalnya bukan skrg atau naper x dr dulu ~~ xoxoxooxoxo, ini strategi gampang pak nawar!!!
Biarlah ~ g pown uncle zaid ni pown dr dulu lagi dah bg hint yg dia dah murtad dr bangsa melayu bila persoalkan ketuanan melayu! pengkhianat mcm ni ... patutlah berhijrah. xder lah UMNO pikul biawak yg mati segan hidup x mau ini ...

larikkkkkkkkkkkkkk

pakngah santan,  June 15, 2009 at 12:19 PM  

dah tak laku dalam umno, lompat parti lah. cawangan pun tolak dia, apa lagi nak buat.

silap pak lah lantik mamat ni sertai kabinet walaupun dia tak tanding?/kalah? masa pr12 dulu.

masuk pkr, boleh terus naik. macam khalid gagap. sikit punya seronok.

denaihati June 15, 2009 at 12:27 PM  

apalah bagus mamat ni...tapi AnWAR memang cari orang yang tak bagus so DIA akan sentiasa nampak bagus jeee.

Yang Terbuku Di Hati

YB dan x-YB

Minda Bebas

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP