Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Friday, June 5, 2009

PAS Kedah Lagi : Seleweng BALAK

Petikan dari blog KedahLanie ...

Saya adalah peminat dan pengikut setia KedahLanie. Paparan kes penyelewengan balak yang dikaitkan dengan nama Che Had Dali dan Cikgu Roslizan perlu dijawab segera. Tidak perlu menuding jari tentang siapa yang menulis dan membuat tuduhan. Yang penting siasat dan pastikan adakah tuduhan itu benar atau tidak. Che Had dan Cikgu Roslizan perlu jawab tuduhan itu. Kalau salah buktikan kebenaran bahawa tuduhan itu tidak benar. Kalau tuduhan itu benar, mengaku sajalah dan pohon kemaafan....

Kata orang tua-tua, kalau tak dak angin, masakan pokok akan bergoyang...... Apa yang berlaku adalah satu penyelewengan. Jika benar berlaku ia membawa imej buruk kepada Kerjaaan PAS. Malah jika tuduhan ini benar seolah-olah PAS LEBIH TERUK DARI UMNO memerintah KEDAH.

Jangan sampai rakyat dan ahli PAS macam saya ni muak dengan karenah yang berlaku. Rakyat hari ini semua dah cerdik dan celik IT.

Mohon MB Kedah prihatin dan siasat betul-betul......

Ingat PRU 13....silap-silap punah ranah KERAJAAN PAS.....

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

2 comments:

Anonymous,  June 5, 2009 at 3:37 PM  

yeah.. saya setuju .. kalau buat.. mengaku .. kalau tak buat pun mengaku tak buat.. tunjuk segala bukti .. barulah digelar sebagai seorang pemimpin yang berani dan jujur dan BAGUS!

Penembak Tepat June 5, 2009 at 3:38 PM  

kerajaan PAS KEdah mmg corrupt, nk nafikn apa lg? dh tberak tgh jln ada nk ngaku? ckp org len pandai, tp diorg sdiri pn sama.

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP