Blog Widget by LinkWithin

leaderboard denaihati Banner


Yang Terkini

Friday, June 19, 2009

AnWAR YAKIN kembali ke Sg BULOH.

AnWAR terus memainkan perkataan KONSPIRASI dan BUKTI PALSU sebagai strategi peperangan MINDA. Dua Perkataan ini akan terus dinyanyikan di BLOGnya, blog KeADILAN, blog UPAHANnya, MEDIA-MEDIA luar dan segala sumber yang boleh di online dan offline.

Senario terburuk yang mungkin saya hadapi ialah mereka menolak permohonan ikat jamin saya dan segera menjatuhkan hukuman,” anwar dipetik berkata oleh agensi berita Peranchis,  AFP.

Dan yang terkini AnWAR kata Anwar Tidak Menolak Kemungkinan Kembali Ke Penjara Kerana Konspirasi Pendakwaan Fitnah dan lagu ini pasti akan dinyanyikan dalam minggu menunggu sebutan kes LIWAT pada 1/7/2009.

Sememangnya sistem perundangan di Malaysia memberatkan kepada Saiful untuk membuktikan bahawa AnWAR bersalah tidak seperti sistem perundangan di China pelaku mesti membuktikan mereka tidak bersalah.

AnWAR bermain dengan sistem dan manupulasi keyakinan minda mengikutnya. Mungkin AnWAR boleh bermain di DUNIA tetapi di AKHIRAT insyallah ALLAH dapat melihat walaupun seekor semut hitam di atas batu hitam di malam gelap gulita. Jika AnWAR betul ada hukuman untuk penuduhnya tetapi kalau AnWAR bersalah pasti juga ada HUKUMannya jika tidak di DUNIA pasti di AKHIRAT.

Kita akan lawan dan saya juga kini lebih bersedia, tidak seperti 1998 kerana ketika itu ia berlaku secara mengejut dan tidak sesiapun menjangkakan rancangan jahat sedemikian dirancangkan,” katanya lagi

MUNGKINKAH ke PIMPINAN baru PAS sudah melihat dan mengenal siapa AnWAR sebenar???

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 comments:

Minda Bebas

YB dan x-YB

PAKATAN ni!!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP